Tiedote omistajan vaihdoksesta

Tiedote omistajanvaihdoksesta

Juukalaisen Kiinteistöpekat Oy:n osakekanta on siirtynyt Pekka Väyryseltä ja Pekka Paalaselta Joen Isännöintipalvelu Oy:lle. Isännöintipalvelu toimii nimellä JIP Isännöinti Joensuun ja Lieksan seudulla. Kiinteistöpekkojen neljän hengen henkilökunta jatkaa ja palvelee edelleen asiakaskuntaansa tutuissa toimitiloissa. Yhteystiedot sekä yrityksen nimi säilyvät ennallaan. Taloyhtiöiden osakkaille ja asukkaille omistajanvaihdos ei vaikuta asumisen arkielämän asioihin.

Isännöintitoimiala on vahvassa murroksessa ja muutoksessa. Lainsäädännön muutokset, digitalisaatio sekä mm. rahoitusmarkkinat ja kiinteistöjen arvojen alueelliset muutoserot ovat vahvoja ilmiöitä. Jotta voimme isännöidä kiinteistöjä Juuassa omistajien ja asukkaiden parhaaksi, turvaamme riittävän tiedon ja taidon säilymisen yhdistymällä osaksi vahvaa maakunnallista toimijaa, muotoilee asiaa myyjien puolelta Pekka Väyrynen yhdessä Pekka Paalasen kanssa.

JIP Isännöinnin yrittäjien Hannu Sutisen ja Toivo Korhosen mukaan yhdessä olemme vahvempia ja isännöinti Juuassa tukee yrityksen strategiaa toimia Pielisen-Karjalan alueella. Omistajavaihdoksella turvaamme hyvän isännöinnin jatkumisen ja toiminnan kehittymisen paikallisesti Juuassa. Joen Isännöintipalvelun eli tutummin JIP Isännöinnin yrittäjät toivottavat Kiinteistöpekat tervetulleiksi JIPpiläisten leiriin.

Palvelevin Isännöintiterveisin

JIP Isännöinti / Joen Isännöintipalvelu Oy Kiinteistöpekat Oy

Toivo Korhonen               Hannu Sutinen                                              Pekka Väyrynen            Pekka Paalanen
isännöitsijä                       isännöitsijä                                                     isännöitsijä                     isännöitsijä

Kiinteistöpekat Oy on Juuan ja Kolin alueella vuodesta 1997 toiminut isännöintiyritys, jolla on asiakkainaan mm. asunto-osakeyhtiöitä, kiinteistöyhtiöitä ja vuokrataloja. Palvelualueina isännöinti ja vuokraus. Yritys työllistää neljä henkilöä.  Isännöitsijät Pekka Väyrynen ja Pekka Paalanen ovat pitkän linjan juukalaisia kiinteistöalan ammattilaisia.

JIP Isännöinti on Joensuun seudulla ja Lieksassa vuodesta 1990 toiminut isännöintiyritys, jolla on asiakkainaan mm. asunto-osakeyhtiöitä, kiinteistöyhtiöitä, kiinteistösijoitusyhtiöitä, yhdistyksiä ja säätiöitä. Palvelualueina isännöinnin lisäksi yhtiöllä on tekninen isännöinti, vuokraus (LVV) ja kiinteistöalan konsultointi. Henkilökuntaa yrityksissä on kaupan jälkeen noin 35. Yrittäjä Toivo Korhonen on asunut ja vaikuttanut mm. Kontiolahdella, Lieksassa ja Joensuussa. Yrittäjä Hannu Sutisen sukujuuret ovat Juuasta.

Kiinteistöpekat Oy
Poikolantie 2